Subject: Avaliku ürituse registreerimine ja kooskõlastamine
From: "Benita Bankier" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Tue, 27 May 2025 12:25:13 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Edastan Teile taotluse avaliku ürituse registreerimiseks ning
kooskõlastamiseks.

Ürituse nimetus: Vihur Tilgu Cup 2025

Toimumise aeg: alates 27.06.2025 kell 12:00 kuni 28.06.2025 kell 23:00

Toimumise koht: Harju maakond, Harku vald, Meriküla, Tilgu sadam

Ürituse korraldaja: Vihur Jetsport MTÜ, esindaja Annemarie Õiemets
(Randla), Tel. 5219766, e-post: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Turvalisuse eest vastustaja: Annemarie Õiemets, Tel. 5219766

Liikluskorralduse eest vastutaja: Risto Õiemets, Tel. 5131314, e-post:
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Tegemist on jetispordi Eesti meistrivõistluste etapiga Tilgu sadamas.

Üritusele on kaasatud pealtvaatajad, kelle hulgas võivad osaleda
alaealised ning ürituse toimumispaika koguneb rohkem inimesi kui
igapäevaselt.

Lugupidamisega

Benita Bankier

Järelevalvespetsialist

Meie jaoks on väga oluline kuulda Teie arvamust, et saaksime pidevalt
parendada oma teenuseid. Ette tänades.

Tagasiside vorm on leitav
<https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=cQsRoHbUwUOSG8CCbivBQ
-EoRHuAwAROjNrJsDpOZ0JUQ0dYWDI2UkQ0QjAyTjk5RVg4SE9ROFZONS4u> SIIT

  _____

Harku Vallavalitsus
Kallaste tn 12, Tabasalu
Harku vald
Mob: 5886 2842
 <http://www.harku.ee/> www.harku.ee

 <https://www.facebook.com/HarkuVald> facebook.com/HarkuVald